Meest recente artikelen
Vakantie: Hoofd, hart en handen verbinden (en gewoon genieten)
Hoe fijn is het om even uit de ratrace te zijn. We kennen allemaal dat gevoel van het opdoen van nieuwe inspiratie en energie aan de rand van dat zwembad of met je voeten...
Bouwen is als estafette-lopen: maar in hoeverre besef jij dat eigenlijk al?
Binnen de wereld van bouw is er in een korte tijd veel veranderd: het proces is stukken ingewikkelder geworden, technische ontwikkelingen en werkwijzen zoals BIM en Lean bouwen...
Dé valkuil voor je (bouw)bedrijf: blijven hangen in oude patronen die niet meer werken
In ons vorige blog gebruikten we de kinderfiets met zijwieltjes als metafoor voor de manier waarop bedrijven succesvol veranderingen binnen hun organisatie kunnen doorvoeren. Als...
Als je niet ophoudt met dát wat je gisteren bedacht hebt, dan doe je morgen nog steeds precies hetzelfde
Hoe je een kind leert fietsen? Door te steunen en tegelijkertijd uit te dagen. Elke ouder kent dat gevoel van met je kind mee rennen naast dat kleine fietsje. Dat moment waarop...
Ook grote bouwbedrijven werken actief aan het nakomen van klantbeloftes…
'Mensen zeggen nogal eens 'ja' op een vraag, puur om van het gezeur af te zijn. Niet echt handig, want daarmee ondermijn je je eigen kracht. Bovendien helpt gericht 'nee' zeggen...
Dit is het geheim van een goede relatie met je collega’s
Wanneer jij goed in je vel zit, omdat alles op rolletjes loopt dan ben je als vanzelf een prettig mens om bij in de buurt te zijn. Je kunt het ook omdraaien; als alles op...
Krachtige klantmagneet worden? Dat kan jouw bedrijf ook. Zó pak je het aan!
Je hoort direct of iemand met een glimlach de telefoon opneemt, of last heeft van het maandagochtendgevoel. Wanneer je dat eenmaal beseft kijk je blijvend anders naar...
Zwemles deel 2: zó worden jouw klanten fans en blijven ze dat…
Weet je nog, ons verhaal van twee weken geleden, over die moeder, de zwemles op woensdagmiddag en een óvervolle parkeerplaats? We beloofden je de oplossing die leidt tot...
Over zwemles en echte aandacht: help jouw bedrijf aan belachelijk tevreden klanten
Jáááh, als je het zó zegt, dan is het eigenlijk hartstikke simpel. Het is dé opmerking die we bij menig bedrijf beluisteren als we praten over oprechte aandacht aan je klanten...