Klanten

Niemand hetzelfde, iedereen gelijk

Zoals dat voor jullie klanten geldt, geldt dat ook voor onze opdrachtgevers. Elke klant is anders en vraagt om een eigen benadering. En daarin is iedereen gelijk!

Het thema klantgerichtheid is voor geen enkel bedrijf meer vreemd. Maar hoe je klantgerichtheid voor je bedrijf kunt laten werken, dat is voor elke situatie anders. Wil je weten hoe we dat voor andere opdrachtgevers hebben gedaan? Lees dan de verhalen en cases hieronder.

Klantverhalen

De klant aan het woord

Wat ze zeggen

Over ons

echt waarmaken is al jaren een waardevolle partner van Optisport. Zij ondersteunen ons in een cultuurtraject naar meer gastgerichtheid en ondernemerschap. Het ontwikkelen van een Optisport Gastgerichtheidsspel, het geven van trainingen en workshops aan medewerkers op alle niveaus, het meten van de tevredenheid van gasten en de betrokkenheid van medewerkers, echt waarmaken heeft het allemaal gedaan. Ze brengen expertise en vaardigheid en vertalen die naar onze kernwaarden. Optisport heeft haar hoge gastgerichtheidsstandaard zeker ook aan echt waarmaken te danken!

Jeroen van de Water

HR Manager, Optisport

echt waarmaken weet zich de branche, organisatie en bijbehorende cultuur echt eigen te maken en vanuit die positie waardevolle coaching en advies te geven. Soms confronterend, altijd opbouwend.

Benjamin Martens

Directeur bedrijfsvoering, Antes

echt waarmaken laat onze mensen voelen wat een echte klantbeleving is om ervoor te zorgen dat zij dit gevoel ook aan onze klanten kunnen overbrengen. Rob Tummers

Commercieel directeur, Dura Vermeer Bouw Zuid West BV

Samen met echt waarmaken zijn we de verkenning ingegaan hoe we ‘de klant’ echt midden in ons bedrijf en onze processen krijgen. Wij hebben de overtuiging dat het succes van ons bedrijf – waar de klant altijd dichtbij is – afhangt van de wijze waarin wij met de klant omgaan. Monique en Mireille hebben we gevraagd figuurlijk in ons bedrijf te komen en dat hebben ze letterlijk opgepakt. Monique en Mireille hebben zich verbonden aan ons bedrijf en aan onze mensen. Er zijn hospitality-ambassadeurs opgestaan, we hebben een kleine stuurgroep gevormd, Monique en Mireille hebben een theatersessie georganiseerd en inmiddels zijn we scrums/sprints aan het houden om goede plannen verder uit te werken. Ik ben dik tevreden over hoe hospitality door de inzet van Monique en Mireille vorm en inhoud heeft gekregen voor ons bouwbedrijf.

André Köster

Directeur, Dura Vermeer Bouw Heyma BV

echt waarmaken levert 2 gedreven professionals die op een frisse manier kijken naar de uitvoering van je eigen klantprocessen. Zonder gehinderd te worden door bedrijfsblindheid of gevangen te zitten in de huidige processen knippen ze het geheel op in behapbare stukken zodat de organisatie er mee aan de slag kan en de verandering al gaande het grotere traject kan worden ingezet. Door personen van meerdere afdelingen erbij te betrekken ontstaan leuke ideeën, maar bovenal ontstaat er energie. Een goed en leuk traject om met het bedrijf stappen te maken in klantbeleving en klantwaarde.

Hilko Ceton

Directeur financien & control, ROGAM