Inloggen

Log eenvoudig in voor het bekijken van je persoonlijke klant- en medewerkersbelevingsinstrumenten voor het optimaliseren van je dienstverlening. Zó wordt klantbeloftes waarmaken leuk en geeft het energie!

  • Gebruiksgemak voorop
  • De juiste handvatten om klantbeleving te optimaliseren
  • Realtime inzicht
  • Uitkomsten in overzichtelijk dashboard
  • Heldere stuurinformatie voor directe vertaling naar eigen organisatie
  • Meer tevreden medewerkers en dús klanten

Vragen of opmerkingen? Benieuwd naar wat we nog meer kunnen betekenen? Neem contact met ons op via info@echtwaarmaken.nl.

Veel stressvolle feestdagen

Veel stressvolle feestdagen Zo Sinterklaas is weer vertrokken… Als kind had ik stress want ik had...

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Bij elke organisatie waar ik ben geweest, en dat zijn er inmiddels heel wat, wordt vrijwel hetzelfde gezegd over hospitality: we vinden het belangrijk. Want dat hospitality allerlei voordelen oplevert – medewerkersbetrokkenheid stijgt waardoor personeelsverloop daalt, de klanttevredenheid neemt toe wat tot een beter resultaat leidt want service leidt tot selling – is inmiddels wel bekend. Maar wil je echt gastvrij zijn, dan is hospitality belangrijk vínden niet genoeg. Het moet belangrijk worden gemáákt. Met “we moeten gastvrijer worden” ben je er nog lang niet. Veel organisaties tasten nog in het duister hoe ze daadwerkelijk gastvrijer kunnen worden. Daarom: een stappenplan om de hospitality ambitie te vertalen naar gedrag.

De learning twenties staat voor opleiden zodat je mensen aantrekt én behoudt

De uitdagingen voor het komende decennium zitten vooral op personeel. Hoe zorg je ervoor dat je de juiste mensen vindt en weet te behouden? In deze blog zoomen we in op de HORECA. Wordt het komende decennium de Learning Twenties?