Meest recente artikelen
Processen op orde maar geen resultaat? Let hier eens op!
Regelmatig komen we bij bedrijven over de vloer waar prachtige concepten en processen zijn uitgewerkt, maar het resultaat niet zichtbaar is. Er wordt veel energie gestoken in...
Durf jij Cool Blue uit te dagen?
Deze opmerking op zich is al heel bijzonder, want wat zegt dat over de organisatie als klantgedreven werken niet lukt? Doe je jezelf niet veel te kort en kijk je wel op de juiste...
Hospitality ingewikkeld? Niet zolang je uniek blijft
De afgelopen weken ben ik door een andere bril naar steden gaan kijken. Dat komt onder andere door een nieuwe opdracht voor de gemeente Zoetermeer. Zij doen mee aan de landelijke...
Hoe je met coaching een caravan door een doodlopende straat krijgt
Wat heeft een caravan in een doodlopende straat met teamcoaching te maken? In eerste instantie niet zoveel, totdat de caravan daar vandaan krijgen de kennis en kunde van een...
Durf jij voor een zesje te gaan?
Als het gaat om klanttevredenheid wil iedereen een 10 halen. De meeste organisaties vinden klanttevredenheid belangrijk en zijn dan ook bereid om hier flink in te investeren. In...
Hé manager! Loop je achter de feiten aan?
Heb je wel eens een klacht op je bureau gehad? En heb je deze vervolgens netjes afgehandeld? Of heb je zelfs een klachtenprocedure ingericht? Dan behoor je tot de categorie...
Wil jij het Echt Waarmaken? Begin dan met deze 3 stappen
Werken aan een klantgedreven organisatie kan op verschillende manieren. Je kunt natuurlijk een training organiseren en op die manier de boel flink opschudden. Collega’s worden in...
Wil jij ook scharrelruimte voor collega’s creëren?
De afgelopen jaren zijn veel organisaties, van groot tot klein, naar binnen gekeerd en steeds meer op resultaat gaan sturen. Vaak is dit geen bewuste keuze geweest, maar hebben...
Waarom je organisatiekoers eigenlijk een mooi jongensboek moet zijn
Een aantal weken geleden zijn we bij een grote woningbouwcorporatie op bezoek geweest. De vraag was heel concreet. “Wij willen toonaangevend zijn als het gaat om...