Overleggen met Monique?

Klantbeleving

Alle soorten artikelen over het onderwerp klantbeleving.

Artikelen

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Ja hoor, het is zover! Het nieuwe jaar is ein-de-lijk van start! En wat is het jaar dat achter ons ligt weer ongelofelijk snel voorbij gevlogen. Eerder vroegen we je al in hoeverre jij je doelen hebt bereikt. En of je wensen, of in elk geval een aantal, daarvan waren...

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Weet je nog, hoe druk je was met het maken van ambitieuze plannen voor dit jaar? Nóg klantgerichter worden, je team op scherp zetten en continue ontwikkeling vormgeven door die ene mooie opleiding te volgen. En in privé? Nét dat kilootje en dat wijntje minder en dat...

Wat we kunnen leren van Coldplay

Wat we kunnen leren van Coldplay

De meeste ondernemers zullen het erover eens zijn: je bedrijf draait om de klant. Zonder de klant geen omzet, dus we kunnen er met zijn allen maar beter voor zorgen dat de beleving van die klant geweldig is. En toch gebeurt dat lang niet altijd. In organisaties wordt...

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Onlangs was ik bij de gemeente Woerden. Ik was gevraagd door Woerden Marketing om een inspiratie- en activatieworkshop te geven over gastvrijheid in de binnenstad. De workshop stond al langer gepland, maar het belang werd nog eens extra onderstreept door het...

Subculturen onder mensen (en apen)

Subculturen onder mensen (en apen)

In ons vorige blog hebben we het al kort gehad over de perspectieven en hoe ontzettend belangrijk deze zijn voor een organisatieverandering. Een veel gehoorde vraag die we hierop kregen was, hoe breng je een subcultuur in beeld? Hoe weten wij welke perspectieven er...

Cases

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Ja hoor, het is zover! Het nieuwe jaar is ein-de-lijk van start! En wat is het jaar dat achter ons ligt weer ongelofelijk snel voorbij gevlogen. Eerder vroegen we je al in hoeverre jij je doelen hebt bereikt. En of je wensen, of in elk geval een aantal, daarvan waren...

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Weet je nog, hoe druk je was met het maken van ambitieuze plannen voor dit jaar? Nóg klantgerichter worden, je team op scherp zetten en continue ontwikkeling vormgeven door die ene mooie opleiding te volgen. En in privé? Nét dat kilootje en dat wijntje minder en dat...

Wat we kunnen leren van Coldplay

Wat we kunnen leren van Coldplay

De meeste ondernemers zullen het erover eens zijn: je bedrijf draait om de klant. Zonder de klant geen omzet, dus we kunnen er met zijn allen maar beter voor zorgen dat de beleving van die klant geweldig is. En toch gebeurt dat lang niet altijd. In organisaties wordt...

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Onlangs was ik bij de gemeente Woerden. Ik was gevraagd door Woerden Marketing om een inspiratie- en activatieworkshop te geven over gastvrijheid in de binnenstad. De workshop stond al langer gepland, maar het belang werd nog eens extra onderstreept door het...

Subculturen onder mensen (en apen)

Subculturen onder mensen (en apen)

In ons vorige blog hebben we het al kort gehad over de perspectieven en hoe ontzettend belangrijk deze zijn voor een organisatieverandering. Een veel gehoorde vraag die we hierop kregen was, hoe breng je een subcultuur in beeld? Hoe weten wij welke perspectieven er...

In de media

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Ja hoor, het is zover! Het nieuwe jaar is ein-de-lijk van start! En wat is het jaar dat achter ons ligt weer ongelofelijk snel voorbij gevlogen. Eerder vroegen we je al in hoeverre jij je doelen hebt bereikt. En of je wensen, of in elk geval een aantal, daarvan waren...

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Weet je nog, hoe druk je was met het maken van ambitieuze plannen voor dit jaar? Nóg klantgerichter worden, je team op scherp zetten en continue ontwikkeling vormgeven door die ene mooie opleiding te volgen. En in privé? Nét dat kilootje en dat wijntje minder en dat...

Wat we kunnen leren van Coldplay

Wat we kunnen leren van Coldplay

De meeste ondernemers zullen het erover eens zijn: je bedrijf draait om de klant. Zonder de klant geen omzet, dus we kunnen er met zijn allen maar beter voor zorgen dat de beleving van die klant geweldig is. En toch gebeurt dat lang niet altijd. In organisaties wordt...

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Onlangs was ik bij de gemeente Woerden. Ik was gevraagd door Woerden Marketing om een inspiratie- en activatieworkshop te geven over gastvrijheid in de binnenstad. De workshop stond al langer gepland, maar het belang werd nog eens extra onderstreept door het...

Subculturen onder mensen (en apen)

Subculturen onder mensen (en apen)

In ons vorige blog hebben we het al kort gehad over de perspectieven en hoe ontzettend belangrijk deze zijn voor een organisatieverandering. Een veel gehoorde vraag die we hierop kregen was, hoe breng je een subcultuur in beeld? Hoe weten wij welke perspectieven er...

Klantverhalen

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…

Ja hoor, het is zover! Het nieuwe jaar is ein-de-lijk van start! En wat is het jaar dat achter ons ligt weer ongelofelijk snel voorbij gevlogen. Eerder vroegen we je al in hoeverre jij je doelen hebt bereikt. En of je wensen, of in elk geval een aantal, daarvan waren...

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!

Weet je nog, hoe druk je was met het maken van ambitieuze plannen voor dit jaar? Nóg klantgerichter worden, je team op scherp zetten en continue ontwikkeling vormgeven door die ene mooie opleiding te volgen. En in privé? Nét dat kilootje en dat wijntje minder en dat...

Wat we kunnen leren van Coldplay

Wat we kunnen leren van Coldplay

De meeste ondernemers zullen het erover eens zijn: je bedrijf draait om de klant. Zonder de klant geen omzet, dus we kunnen er met zijn allen maar beter voor zorgen dat de beleving van die klant geweldig is. En toch gebeurt dat lang niet altijd. In organisaties wordt...

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.

Onlangs was ik bij de gemeente Woerden. Ik was gevraagd door Woerden Marketing om een inspiratie- en activatieworkshop te geven over gastvrijheid in de binnenstad. De workshop stond al langer gepland, maar het belang werd nog eens extra onderstreept door het...

Subculturen onder mensen (en apen)

Subculturen onder mensen (en apen)

In ons vorige blog hebben we het al kort gehad over de perspectieven en hoe ontzettend belangrijk deze zijn voor een organisatieverandering. Een veel gehoorde vraag die we hierop kregen was, hoe breng je een subcultuur in beeld? Hoe weten wij welke perspectieven er...