Klanten
Niemand hetzelfde, iedereen gelijk
Zoals dat voor jullie klanten geldt, geldt dat ook voor onze opdrachtgevers. Elke klant is anders en vraagt om een eigen benadering. En daarin is iedereen gelijk!
Het thema klantgerichtheid is voor geen enkel bedrijf meer vreemd. Maar hoe je klantgerichtheid voor je bedrijf kunt laten werken, dat is voor elke situatie anders. Wil je weten hoe we dat voor andere opdrachtgevers hebben gedaan? Lees dan de verhalen en cases hieronder.
Klantverhalen
De klant aan het woord
Rotterdam The Hague Airport zet actief in op waarmaken klantbeloften
'Samen met mijn team ben ik er verantwoordelijk voor dat mensen onze luchthaven bezoeken, er graag blijven én willen terugkomen.' Aan het woord is Désirée Breedveld, Commercieel Directeur Rotterdam The Hague Airport. 'Dat bereiken we door op allerlei terreinen in te...
Zó geven de mensen van station Utrecht Centraal échte aandacht aan hun bezoekers…
'Even spontaan iemand aanspreken die non-verbaal een vragende houding laat zien. Of nét dat beetje extra aandacht geven aan het beantwoorden van een reizigersvraag. Het zijn ook hier de kleine dingen die het doen', zegt Mirjam Schokker, Manager Station van Utrecht...
Jan Hendrik van Ark, Gemeente Amsterdam: “Op naar een zelfsturend, klantgericht team!”
Een ‘zelfsturend team’ als moderne ontwikkeling of als idee wat al in de jaren 70 is ontstaan? Nu de ICT steeds meer methoden als Lean, Agile en Scrum omarmt, is het zelfsturende team terug als nooit te voren. Binnen Gemeente Amsterdam is ook behoefte aan...
Wat ze zeggen
Over ons
“Onder begeleiding van echt waarmaken hebben we ingezet op de ontwikkeling van het leiderschap binnen ons management team. Dit heeft ons veel gebracht. Zo hebben we meer inzicht in leiderschapsstijlen, zijn de afdelingshoofden dichter bij elkaar gekomen en zijn er goede en heldere afspraken gemaakt. En, heel belangrijk, we hebben het commitment met elkaar dat we echt voor die 9+ moeten gaan en dat alles begint bij het MT. De samenwerking hebben we als zeer prettig ervaren. We hebben goede feedback gekregen en hebben dankzij Monique en haar collega’s een grote stap vooruit kunnen maken. We raden echt waarmaken zeker aan anderen aan.”
“echt waarmaken is al jaren een waardevolle partner van Optisport. Zij ondersteunen ons in een cultuurtraject naar meer gastgerichtheid en ondernemerschap. Het ontwikkelen van een Optisport Gastgerichtheidsspel, het geven van trainingen en workshops aan medewerkers op alle niveaus, het meten van de tevredenheid van gasten en de betrokkenheid van medewerkers, echt waarmaken heeft het allemaal gedaan. Ze brengen expertise en vaardigheid en vertalen die naar onze kernwaarden. Optisport heeft haar hoge gastgerichtheidsstandaard zeker ook aan echt waarmaken te danken!
echt waarmaken weet zich de branche, organisatie en bijbehorende cultuur echt eigen te maken en vanuit die positie waardevolle coaching en advies te geven. Soms confronterend, altijd opbouwend.