Overleggen met Monique?

Klantbeleving

Alle soorten artikelen over het onderwerp klantbeleving.

Artikelen

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

Een paar weken geleden stond ik ontzettend in de file. Ik baalde als een stekker, omdat ik wist dat ik te laat ging komen bij mijn opdrachtgever. Daar aangekomen moest ik zoeken naar een parkeerplaats en rennend door de regen naar binnen. Ik liep gelijk door naar de...

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Wil jij je klanten echt elke dag verrassen? Begin dan eens bij je collega’s. Want als jouw collega’s met plezier naar hun werk gaan, voelen je klanten dit meteen. Daarom hebben wij het liever over klantgedrevenheid, in plaats van klanttevredenheid. Want uit...

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het belangrijk en vinden dat onze mensen gastvrij moeten zijn. Bij doorvragen moet het niet te veel geld of tijd kosten, mensen...

Hoe maakt je het waar?

Hoe maakt je het waar?

“Hoe ga ik dit nu waarmaken…!” “Ik heb mijn plannen vertaald en gedeeld met het MT, heb ze enthousiast gekregen en ze zijn akkoord gegaan met mijn ideeën, ik mag het gaan regelen en implementeren.” “Maar nu wordt het pas spannend… hoe ga ik het mijn mensen uitleggen?”...

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in deze wereld.” Jack Sparrow en Elizabeth Swann uit The Pirates of the Caribbean Het kompas van Jack Sparrow (Johnny Depp in Pirates of...

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Een weg vol met hobbels, kuilen en onverwachte bochten... zo startte ik mijn jaar. Het nieuwe jaar vol met plannen en ideeën totdat mijn vader buikpijn kreeg. Die buikpijn bleek een aneurysma te zijn en ineens keek hij de dood in de ogen. In grote paniek werd hij...

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

In zo'n week als deze zijn we vooruit aan het kijken, op naar nieuwe avonturen. Ieder jaar begint weer met een zo goed als lege agenda, wordt deze nieuwe agenda weer net zo vol als dit jaar? En wat moeten we komend jaar zeker meenemen? Ik kan nu natuurlijk weergeven...

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Met deze vraag gingen Erik van Straaten van het gastvrijheidsspel en ik het gesprek aan met tientallen bezoekers aan de Dag van de Gastvrijheid. Deze beurs in de Jaarbeurs werd bezocht door ca 700 zorg en facilitaire professionals. Onze stand werd goed bezocht, er was...

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

Ik heb een mooi verhaal over een tas, hakken, een hoge stoeprand, haast en dan... onderuit. Plat op straat lag ik. Helaas geen publiek, dus jammeren en huilen had geen zin. Opstaan en doorgaan, ik hoor het mijn moeder nog zeggen 🙂 Ik ben opgestaan, had serieus pijn...

Cases

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

Een paar weken geleden stond ik ontzettend in de file. Ik baalde als een stekker, omdat ik wist dat ik te laat ging komen bij mijn opdrachtgever. Daar aangekomen moest ik zoeken naar een parkeerplaats en rennend door de regen naar binnen. Ik liep gelijk door naar de...

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Wil jij je klanten echt elke dag verrassen? Begin dan eens bij je collega’s. Want als jouw collega’s met plezier naar hun werk gaan, voelen je klanten dit meteen. Daarom hebben wij het liever over klantgedrevenheid, in plaats van klanttevredenheid. Want uit...

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het belangrijk en vinden dat onze mensen gastvrij moeten zijn. Bij doorvragen moet het niet te veel geld of tijd kosten, mensen...

Hoe maakt je het waar?

Hoe maakt je het waar?

“Hoe ga ik dit nu waarmaken…!” “Ik heb mijn plannen vertaald en gedeeld met het MT, heb ze enthousiast gekregen en ze zijn akkoord gegaan met mijn ideeën, ik mag het gaan regelen en implementeren.” “Maar nu wordt het pas spannend… hoe ga ik het mijn mensen uitleggen?”...

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in deze wereld.” Jack Sparrow en Elizabeth Swann uit The Pirates of the Caribbean Het kompas van Jack Sparrow (Johnny Depp in Pirates of...

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Een weg vol met hobbels, kuilen en onverwachte bochten... zo startte ik mijn jaar. Het nieuwe jaar vol met plannen en ideeën totdat mijn vader buikpijn kreeg. Die buikpijn bleek een aneurysma te zijn en ineens keek hij de dood in de ogen. In grote paniek werd hij...

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

In zo'n week als deze zijn we vooruit aan het kijken, op naar nieuwe avonturen. Ieder jaar begint weer met een zo goed als lege agenda, wordt deze nieuwe agenda weer net zo vol als dit jaar? En wat moeten we komend jaar zeker meenemen? Ik kan nu natuurlijk weergeven...

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Met deze vraag gingen Erik van Straaten van het gastvrijheidsspel en ik het gesprek aan met tientallen bezoekers aan de Dag van de Gastvrijheid. Deze beurs in de Jaarbeurs werd bezocht door ca 700 zorg en facilitaire professionals. Onze stand werd goed bezocht, er was...

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

Ik heb een mooi verhaal over een tas, hakken, een hoge stoeprand, haast en dan... onderuit. Plat op straat lag ik. Helaas geen publiek, dus jammeren en huilen had geen zin. Opstaan en doorgaan, ik hoor het mijn moeder nog zeggen 🙂 Ik ben opgestaan, had serieus pijn...

In de media

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

Een paar weken geleden stond ik ontzettend in de file. Ik baalde als een stekker, omdat ik wist dat ik te laat ging komen bij mijn opdrachtgever. Daar aangekomen moest ik zoeken naar een parkeerplaats en rennend door de regen naar binnen. Ik liep gelijk door naar de...

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Wil jij je klanten echt elke dag verrassen? Begin dan eens bij je collega’s. Want als jouw collega’s met plezier naar hun werk gaan, voelen je klanten dit meteen. Daarom hebben wij het liever over klantgedrevenheid, in plaats van klanttevredenheid. Want uit...

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het belangrijk en vinden dat onze mensen gastvrij moeten zijn. Bij doorvragen moet het niet te veel geld of tijd kosten, mensen...

Hoe maakt je het waar?

Hoe maakt je het waar?

“Hoe ga ik dit nu waarmaken…!” “Ik heb mijn plannen vertaald en gedeeld met het MT, heb ze enthousiast gekregen en ze zijn akkoord gegaan met mijn ideeën, ik mag het gaan regelen en implementeren.” “Maar nu wordt het pas spannend… hoe ga ik het mijn mensen uitleggen?”...

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in deze wereld.” Jack Sparrow en Elizabeth Swann uit The Pirates of the Caribbean Het kompas van Jack Sparrow (Johnny Depp in Pirates of...

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Een weg vol met hobbels, kuilen en onverwachte bochten... zo startte ik mijn jaar. Het nieuwe jaar vol met plannen en ideeën totdat mijn vader buikpijn kreeg. Die buikpijn bleek een aneurysma te zijn en ineens keek hij de dood in de ogen. In grote paniek werd hij...

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

In zo'n week als deze zijn we vooruit aan het kijken, op naar nieuwe avonturen. Ieder jaar begint weer met een zo goed als lege agenda, wordt deze nieuwe agenda weer net zo vol als dit jaar? En wat moeten we komend jaar zeker meenemen? Ik kan nu natuurlijk weergeven...

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Met deze vraag gingen Erik van Straaten van het gastvrijheidsspel en ik het gesprek aan met tientallen bezoekers aan de Dag van de Gastvrijheid. Deze beurs in de Jaarbeurs werd bezocht door ca 700 zorg en facilitaire professionals. Onze stand werd goed bezocht, er was...

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

Ik heb een mooi verhaal over een tas, hakken, een hoge stoeprand, haast en dan... onderuit. Plat op straat lag ik. Helaas geen publiek, dus jammeren en huilen had geen zin. Opstaan en doorgaan, ik hoor het mijn moeder nog zeggen 🙂 Ik ben opgestaan, had serieus pijn...

Klantverhalen

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

De ultieme verbinding ontstaat door een glimlach

Een paar weken geleden stond ik ontzettend in de file. Ik baalde als een stekker, omdat ik wist dat ik te laat ging komen bij mijn opdrachtgever. Daar aangekomen moest ik zoeken naar een parkeerplaats en rennend door de regen naar binnen. Ik liep gelijk door naar de...

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Klanttevredenheid verhogen? Begin bij je collega’s!

Wil jij je klanten echt elke dag verrassen? Begin dan eens bij je collega’s. Want als jouw collega’s met plezier naar hun werk gaan, voelen je klanten dit meteen. Daarom hebben wij het liever over klantgedrevenheid, in plaats van klanttevredenheid. Want uit...

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

Een gastvrije glimlach moet je klantgericht organiseren

In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het belangrijk en vinden dat onze mensen gastvrij moeten zijn. Bij doorvragen moet het niet te veel geld of tijd kosten, mensen...

Hoe maakt je het waar?

Hoe maakt je het waar?

“Hoe ga ik dit nu waarmaken…!” “Ik heb mijn plannen vertaald en gedeeld met het MT, heb ze enthousiast gekregen en ze zijn akkoord gegaan met mijn ideeën, ik mag het gaan regelen en implementeren.” “Maar nu wordt het pas spannend… hoe ga ik het mijn mensen uitleggen?”...

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

Niet zomaar een kompas… de klant bepaalt de richting!

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in deze wereld.” Jack Sparrow en Elizabeth Swann uit The Pirates of the Caribbean Het kompas van Jack Sparrow (Johnny Depp in Pirates of...

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Waar een ‘bumpy road’ goed voor is…

Een weg vol met hobbels, kuilen en onverwachte bochten... zo startte ik mijn jaar. Het nieuwe jaar vol met plannen en ideeën totdat mijn vader buikpijn kreeg. Die buikpijn bleek een aneurysma te zijn en ineens keek hij de dood in de ogen. In grote paniek werd hij...

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

Dit moet je zeker meenemen naar volgend jaar…

In zo'n week als deze zijn we vooruit aan het kijken, op naar nieuwe avonturen. Ieder jaar begint weer met een zo goed als lege agenda, wordt deze nieuwe agenda weer net zo vol als dit jaar? En wat moeten we komend jaar zeker meenemen? Ik kan nu natuurlijk weergeven...

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Gastvrijheid – welk beeld heb jij daarbij?

Met deze vraag gingen Erik van Straaten van het gastvrijheidsspel en ik het gesprek aan met tientallen bezoekers aan de Dag van de Gastvrijheid. Deze beurs in de Jaarbeurs werd bezocht door ca 700 zorg en facilitaire professionals. Onze stand werd goed bezocht, er was...

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

5 praktische tips om een hospitality mentaliteit waar te maken

Ik heb een mooi verhaal over een tas, hakken, een hoge stoeprand, haast en dan... onderuit. Plat op straat lag ik. Helaas geen publiek, dus jammeren en huilen had geen zin. Opstaan en doorgaan, ik hoor het mijn moeder nog zeggen 🙂 Ik ben opgestaan, had serieus pijn...