Klantbeleving

Alle soorten artikelen over het onderwerp klantbeleving.

Artikelen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Bij elke organisatie waar ik ben geweest, en dat zijn er inmiddels heel wat, wordt vrijwel hetzelfde gezegd over hospitality: we vinden het belangrijk. Want dat hospitality allerlei voordelen oplevert – medewerkersbetrokkenheid stijgt waardoor personeelsverloop daalt, de klanttevredenheid neemt toe wat tot een beter resultaat leidt want service leidt tot selling – is inmiddels wel bekend. Maar wil je echt gastvrij zijn, dan is hospitality belangrijk vínden niet genoeg. Het moet belangrijk worden gemáákt. Met “we moeten gastvrijer worden” ben je er nog lang niet. Veel organisaties tasten nog in het duister hoe ze daadwerkelijk gastvrijer kunnen worden. Daarom: een stappenplan om de hospitality ambitie te vertalen naar gedrag.

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work deel 3: Aan het woord Monique van den Heuvel. In deze rubriek komen echte Birkman professionals aan het woord. Zij delen hun ervaringen en verhalen over echte mensen. Wie ben ik? Hi, mijn naam is Monique van den Heuvel. Ik ben al sinds 2005 Birkman...

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid in een 1,5 meter-omgeving lastig? Dat valt mee. Ook in zo'n omgeving kun je gasten een fijn gevoel meegeven en verwachtingen overtreffen. Gastvrijheid is zo oud als de weg naar Rome. Als eerste opgeschreven in een verhaal met een ezel, een zwangere vrouw...

Cases

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Bij elke organisatie waar ik ben geweest, en dat zijn er inmiddels heel wat, wordt vrijwel hetzelfde gezegd over hospitality: we vinden het belangrijk. Want dat hospitality allerlei voordelen oplevert – medewerkersbetrokkenheid stijgt waardoor personeelsverloop daalt, de klanttevredenheid neemt toe wat tot een beter resultaat leidt want service leidt tot selling – is inmiddels wel bekend. Maar wil je echt gastvrij zijn, dan is hospitality belangrijk vínden niet genoeg. Het moet belangrijk worden gemáákt. Met “we moeten gastvrijer worden” ben je er nog lang niet. Veel organisaties tasten nog in het duister hoe ze daadwerkelijk gastvrijer kunnen worden. Daarom: een stappenplan om de hospitality ambitie te vertalen naar gedrag.

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work deel 3: Aan het woord Monique van den Heuvel. In deze rubriek komen echte Birkman professionals aan het woord. Zij delen hun ervaringen en verhalen over echte mensen. Wie ben ik? Hi, mijn naam is Monique van den Heuvel. Ik ben al sinds 2005 Birkman...

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid in een 1,5 meter-omgeving lastig? Dat valt mee. Ook in zo'n omgeving kun je gasten een fijn gevoel meegeven en verwachtingen overtreffen. Gastvrijheid is zo oud als de weg naar Rome. Als eerste opgeschreven in een verhaal met een ezel, een zwangere vrouw...

In de media

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Bij elke organisatie waar ik ben geweest, en dat zijn er inmiddels heel wat, wordt vrijwel hetzelfde gezegd over hospitality: we vinden het belangrijk. Want dat hospitality allerlei voordelen oplevert – medewerkersbetrokkenheid stijgt waardoor personeelsverloop daalt, de klanttevredenheid neemt toe wat tot een beter resultaat leidt want service leidt tot selling – is inmiddels wel bekend. Maar wil je echt gastvrij zijn, dan is hospitality belangrijk vínden niet genoeg. Het moet belangrijk worden gemáákt. Met “we moeten gastvrijer worden” ben je er nog lang niet. Veel organisaties tasten nog in het duister hoe ze daadwerkelijk gastvrijer kunnen worden. Daarom: een stappenplan om de hospitality ambitie te vertalen naar gedrag.

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work deel 3: Aan het woord Monique van den Heuvel. In deze rubriek komen echte Birkman professionals aan het woord. Zij delen hun ervaringen en verhalen over echte mensen. Wie ben ik? Hi, mijn naam is Monique van den Heuvel. Ik ben al sinds 2005 Birkman...

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid in een 1,5 meter-omgeving lastig? Dat valt mee. Ook in zo'n omgeving kun je gasten een fijn gevoel meegeven en verwachtingen overtreffen. Gastvrijheid is zo oud als de weg naar Rome. Als eerste opgeschreven in een verhaal met een ezel, een zwangere vrouw...

Klantverhalen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Vertaal je hospitality ambitie naar écht doen in vijf stappen

Bij elke organisatie waar ik ben geweest, en dat zijn er inmiddels heel wat, wordt vrijwel hetzelfde gezegd over hospitality: we vinden het belangrijk. Want dat hospitality allerlei voordelen oplevert – medewerkersbetrokkenheid stijgt waardoor personeelsverloop daalt, de klanttevredenheid neemt toe wat tot een beter resultaat leidt want service leidt tot selling – is inmiddels wel bekend. Maar wil je echt gastvrij zijn, dan is hospitality belangrijk vínden niet genoeg. Het moet belangrijk worden gemáákt. Met “we moeten gastvrijer worden” ben je er nog lang niet. Veel organisaties tasten nog in het duister hoe ze daadwerkelijk gastvrijer kunnen worden. Daarom: een stappenplan om de hospitality ambitie te vertalen naar gedrag.

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work, Monique van den Heuvel

Birkman @work deel 3: Aan het woord Monique van den Heuvel. In deze rubriek komen echte Birkman professionals aan het woord. Zij delen hun ervaringen en verhalen over echte mensen. Wie ben ik? Hi, mijn naam is Monique van den Heuvel. Ik ben al sinds 2005 Birkman...

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid in een 1,5 meter-omgeving lastig? Dat valt mee. Ook in zo'n omgeving kun je gasten een fijn gevoel meegeven en verwachtingen overtreffen. Gastvrijheid is zo oud als de weg naar Rome. Als eerste opgeschreven in een verhaal met een ezel, een zwangere vrouw...