Kom je op de koffie?

Artikelen

Lees onze artikelen, referentverhalen, blogs en meer en blijf op de hoogte van belangrijke thema’s rondom klantbeleving, medewerkersbeleving en hospitality. Vragen? Inspiratie nodig? Neem contact met ons op.
Dit hebben broccoli en échte verandering met elkaar te maken

Dit hebben broccoli en échte verandering met elkaar te maken

Wanneer je mensen écht mee wil nemen in de nieuwe cultuur of gewenste verandering binnen je organisatie, dan zul je eerst zélf het goede voorbeeld moeten geven. Wanneer een directeur bijvoorbeeld bepaald gedrag laat zien, dan hebben de mensen binnen zijn bedrijf al...

Wanneer heb jij je voor het laatst écht verwonderd?

Wanneer heb jij je voor het laatst écht verwonderd?

In het bedrijfsleven zeggen we vaak dat we de behoeften van de klant beter willen leren kennen en signaleren zodat je je organisatie beter op de klant kunt afstemmen. Vaak is het beter om eerst de behoeften van je medewerkers te achterhalen. Want pas als je weet wat...

Woningbouwvereniging de Sleutels Leiden

Klantvraag: ‘Wij hebben de ambitie om de meest klantgerichte woningbouwvereniging van Nederland te worden. Kunnen jullie ons helpen om de organisatie in beweging te krijgen?’ In het land van de woningbouwverenigingen is er de laatste jaren veel veranderd. Politieke...