Klanten
Niemand hetzelfde, iedereen gelijk
Zoals dat voor jullie klanten geldt, geldt dat ook voor onze opdrachtgevers. Elke klant is anders en vraagt om een eigen benadering. En daarin is iedereen gelijk!
Het thema klantgerichtheid is voor geen enkel bedrijf meer vreemd. Maar hoe je klantgerichtheid voor je bedrijf kunt laten werken, dat is voor elke situatie anders. Wil je weten hoe we dat voor andere opdrachtgevers hebben gedaan? Lees dan de verhalen en cases hieronder.
Klantverhalen
De klant aan het woord
‘We gaan voor een 9+ en dat begint bij het MT’, Marlies Vlek, directeur van Landgoed De Holtweijde
‘Vanaf 2007 zijn Marcel en ik, samen met onze compagnon, de trotse eigenaren van Landgoed de Holtweijde. In 2009 sloeg de recessie toe. In die 7 jaar die volgden hebben we keihard met elkaar gewerkt om te ‘overleven’. Vanaf 2016 is het tij gekeerd en realiseren we al...
Schooncollega’s: goud waar je zuinig op wilt zijn…
'Er verandert veel in de markt, zowel aan de medewerkers- als aan de klantenzijde. Van oudsher is de schoonmaakbranche nogal hiërarchisch ingericht en dat is niet meer van deze tijd wat ons betreft. Dat heeft ons zo'n 5 jaar geleden doen besluiten om onze organisatie...
Jaap Messemaker, directeur G&S Bouw: ‘ Ik geloof in doen wat je zegt en zéggen wat je doet.’
'We schrijven elk jaar een beleidsnota met daarin diverse speerpunten. Belangrijke thema's die de laatste keer naar voren kwamen waren "trots zijn op G&S Bouw" en "met nul punten opleveren". We hadden al snel in de gaten dat het goed was om voor de ontwikkeling...
Wat ze zeggen
Over ons
“Onder begeleiding van echt waarmaken hebben we ingezet op de ontwikkeling van het leiderschap binnen ons management team. Dit heeft ons veel gebracht. Zo hebben we meer inzicht in leiderschapsstijlen, zijn de afdelingshoofden dichter bij elkaar gekomen en zijn er goede en heldere afspraken gemaakt. En, heel belangrijk, we hebben het commitment met elkaar dat we echt voor die 9+ moeten gaan en dat alles begint bij het MT. De samenwerking hebben we als zeer prettig ervaren. We hebben goede feedback gekregen en hebben dankzij Monique en haar collega’s een grote stap vooruit kunnen maken. We raden echt waarmaken zeker aan anderen aan.”
“echt waarmaken is al jaren een waardevolle partner van Optisport. Zij ondersteunen ons in een cultuurtraject naar meer gastgerichtheid en ondernemerschap. Het ontwikkelen van een Optisport Gastgerichtheidsspel, het geven van trainingen en workshops aan medewerkers op alle niveaus, het meten van de tevredenheid van gasten en de betrokkenheid van medewerkers, echt waarmaken heeft het allemaal gedaan. Ze brengen expertise en vaardigheid en vertalen die naar onze kernwaarden. Optisport heeft haar hoge gastgerichtheidsstandaard zeker ook aan echt waarmaken te danken!
echt waarmaken weet zich de branche, organisatie en bijbehorende cultuur echt eigen te maken en vanuit die positie waardevolle coaching en advies te geven. Soms confronterend, altijd opbouwend.