Overleggen met Monique?

Service concept

Onderscheidende dienstverlening en service zijn essentieel anno nu. Maar hoe maak je dat dan concreet waar? Nieuwe technologieën, nieuwe producten, andere klanten met andere behoeften? Herken je deze uitdagingen? Dan is het tijd om na te denken over je concept. We zien nog te vaak dat de balans tussen product, gedrag en omgeving ontbreekt. Dat is meer dan eens het gevolg van processen die nog stammen uit het verleden, maar niet meer van werkelijke toegevoegde waarde zijn voor je organisatie, je medewerker en dus je klant.

Hoe wij dat doen?

Met een frisse blik en kritische vragen ondersteunen we je om een doordacht serviceconcept te ontwikkelen en praktisch te implementeren. We houden de klant en de medewerker hierbij continu in het oog! Vanuit de klantreis denken we na over wat nu echt nodig is om een écht onderscheidende service te bieden aan de diverse klantgroepen over de diverse kanalen.

Wat wij doen?

  • Vertalen van de klantvisie naar concrete verbeterstappen: dit kunnen we op diverse manieren doen. Essentieel is dat de leidinggevenden en medewerkers betrokken worden bij deze stap
  • Klantreizen: met workshops en opdrachten brengen we de klantreis in kaart en hebben we helder op welke momenten we die 9+ kunnen laten beleven
  • Visualiseren van het serviceconcept zodat het vertaald kan worden in communicatie- uitingen, HR-instrumenten en opleidingsprogramma’s

Ook weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Onze aanpak is uniek, omdat we in staat zijn deze perfect te laten passen bij de kracht van de medewerkers binnen jouw bedrijf. Samen in de wedstrijd zitten, met een sterke focus op commitment, staat aan de basis van al onze langdurige relaties 

Bel direct met 020 218 52 18 of stuur een e-mail naar info@echtwaarmaken.nl.