Kom je op de koffie?

Inloggen

Log eenvoudig in voor het bekijken van je persoonlijke klant- en medewerkersbelevingsinstrumenten voor het optimaliseren van je dienstverlening. Zó wordt klantbeloftes waarmaken leuk en geeft het energie!

  • Gebruiksgemak voorop
  • De juiste handvatten om klantbeleving te optimaliseren
  • Realtime inzicht
  • Uitkomsten in overzichtelijk dashboard
  • Heldere stuurinformatie voor directe vertaling naar eigen organisatie
  • Meer tevreden medewerkers en dús klanten

Vragen of opmerkingen? Benieuwd naar wat we nog meer kunnen betekenen? Neem contact met ons op via info@echtwaarmaken.nl.

Vertrouwen: De Sleutel tot een Gezonde en Succesvolle Organisatie

Vertrouwen: De sleutel tot een gezonde en succesvolle organisatie Door: Gerty Smit Vertrouwen is...

Van Betrokkenheid naar Succes: De Onmisbare Rol van Leidinggevenden

Van Betrokkenheid naar Succes  De Onmisbare Rol van Leidinggevenden Inzichten uit Gallup's State...

Hoe deze combinatie je een betere leider maakt

Hoe deze combinatie je een betere leider maakt   Monique van den Heuvel, Gerty Smit  Hoe...