Kom je op de koffie?

Inloggen

Log eenvoudig in voor het bekijken van je persoonlijke klant- en medewerkersbelevingsinstrumenten voor het optimaliseren van je dienstverlening. Zó wordt klantbeloftes waarmaken leuk en geeft het energie!

  • Gebruiksgemak voorop
  • De juiste handvatten om klantbeleving te optimaliseren
  • Realtime inzicht
  • Uitkomsten in overzichtelijk dashboard
  • Heldere stuurinformatie voor directe vertaling naar eigen organisatie
  • Meer tevreden medewerkers en dús klanten

Vragen of opmerkingen? Benieuwd naar wat we nog meer kunnen betekenen? Neem contact met ons op via info@echtwaarmaken.nl.

NS Stations – Een (h)echte community op Utrecht Centraal

“Echt Waarmaken houdt het vuurtje levend.” – Mirjam Schokker, Manager Stations Utrecht Centraal...

Case study: Samen bouwen aan een sterk team in de ouderenzorg

Case study: Samen bouwen aan een sterk team in de ouderenzorg Door: Monique van den Heuvel De...

Vertrouwen: De Sleutel tot een Gezonde en Succesvolle Organisatie

Vertrouwen: De sleutel tot een gezonde en succesvolle organisatie Door: Gerty Smit Vertrouwen is...