Meest recente artikelen
Zó zorg je ervoor dat klanten razend enthousiast over jouw bedrijf praten
'Wanneer je aandacht tot de kern toe afpelt, dan gaat het in basis over twee mensen: over de klant en over jezelf. En je voelt natuurlijk diréct of aandacht echt is of wat...
Even terugkijken en dan hop, opstropen maar die mouwen…
Ja hoor, het is zover! Het nieuwe jaar is ein-de-lijk van start! En wat is het jaar dat achter ons ligt weer ongelofelijk snel voorbij gevlogen. Eerder vroegen we je al in...
Even knipperen… en het jaar is alweer voorbij!
Weet je nog, hoe druk je was met het maken van ambitieuze plannen voor dit jaar? Nóg klantgerichter worden, je team op scherp zetten en continue ontwikkeling vormgeven door die...
Vólop kansen voor verbeteren hospitality-level van de facilitaire sector
Wanneer je als bedrijf zégt dat je zo gastvrij bent, dan moeten de mensen op de werkvloer wél weten waar je het over hebt. En dat vraagt om meer actie dan vanuit een bepaalde...
Wat we kunnen leren van Coldplay
De meeste ondernemers zullen het erover eens zijn: je bedrijf draait om de klant. Zonder de klant geen omzet, dus we kunnen er met zijn allen maar beter voor zorgen dat de...
Zorg voor je medewerkers, dan volgt de zorg voor je klant vanzelf
Een paar weken geleden belde een zorginstelling. Eerder hadden we een hospitalitytraject begeleid bij deze instelling, maar het ging ze nu om iets anders. Ze wilden graag met hun...
Woerden. Van schattig stadje naar beleving in HollandCity.
Onlangs was ik bij de gemeente Woerden. Ik was gevraagd door Woerden Marketing om een inspiratie- en activatieworkshop te geven over gastvrijheid in de binnenstad. De workshop...
Subculturen onder mensen (en apen)
In ons vorige blog hebben we het al kort gehad over de perspectieven en hoe ontzettend belangrijk deze zijn voor een organisatieverandering. Een veel gehoorde vraag die we hierop...
Wat ik leerde tijdens een slaperig moment bij een hoogleraar
Een van de grootste kopzorgen bij een organisatieverandering is de cultuur. Dit kan de cultuur binnen een organisatie zijn, maar ook een van de vele subculturen in bijvoorbeeld...